29012016

Hei-Hei! Kui jaanuar oli mulle rohkem hoovõtukuuks, siis veebruar tõotab tulla piltiderohkem ning töökam.

Algus sai tehtud aga juba eelmisel nädalal, kui neljapäeval tegin mõned klõpsud oma armsatest Avelyst ja Hansust ning reede õhtu veetsin Illusioonis Annabeli sünnipäeva jäädvustades. Kuigi viimase puhul sai palju pilte tehtud ka fotonurgas, siis teiega jagan ma pigem meeleolupilte, mis annavad paremini edasi peol valitsenud emotsioone. Minu jaoks oli taaskord tegemist väga põneva väljakutsega, kuna ma olen küll varajasemalt üritusi pildistanud, ent ei ole seda kordagi teinud pimedates klubiruumides, mis on jällegi omaette ooper. Seega eriti vahva, et sellise võimaluse sain! Muidugi sai palju nalja ka siis, kui ma pidin kõigi enda välkude ja softboxidega keset pidu Illusioonist välja saama ning väikese taksoga asjad koju transportima, aga eks sellised põnevad lood käivad asja juurde.

Kõigile, kes aga järgmiste kuude jooksul pildistamisest huvitatud on: andke endast märku! Suurima hea meelega teen teiega midagi lahedat :)
































0 kommentaari :

Postita kommentaar

 

Jälgijad